CORONA (covid-19)

Allereerst hopen wij dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt.
Het treft ons allemaal, het Corona virus.

Om toch familieleden te kunnen ontmoeten, hebben wij een systeem bedacht om te communiceren met elkaar door middel van geluidstechniek.

Veel locaties hebben nu een ontmoetingsruimte met een glazen / plastic wand. Hierdoor kunnen de familieleden elkaar zien en bestaat er geen gevaar voor besmetting.
Echter kan er door het glas of plastic niet goed gecommuniceerd worden, bijvoorbeeld bij mensen waarbij het gehoor niet optimaal is.
Impulz Audiovisueel kan dan zorg dragen voor speciale audio systemen met luidsprekers en microfoons zodat iedereen elkaar goed kan horen in de gescheiden ruimtes.

Wat kan Impulz Audiovisueel voor u betekenen?

– U kunt bij ons een geluidssysteem huren.
Dit kan al vanaf €29,95 inclusief BTW per dag. (€24,75 exclusief BTW)   Wel zo fijn dat u in deze tijd geen grote investering hoeft te doen!

– Een geluidssysteem aanschaffen kan natuurlijk ook.
Een eenvoudig maar effectief systeem is er al vanaf €695 inclusief BTW (€574,38 exclusief BTW).

Wij installeren alles op locatie en leveren het werkend af.

Uiteraard kan het systeem uitgebreid worden voor meerdere ontmoetingsruimtes of draadloze technieken.

Klik hier om met ons contact op te nemen voor vragen over de voorwaarden of verschillende installaties.

Ook hebben wij partners die scheidingswanden leveren mocht u hierin geïnteresseerd zijn.